Καταπολεμήστε την ανησυχία και ελέγξτε την ψωρίασή σας με απλές συμβουλές

Χαλάρωση και ψωρίαση

Συμβουλές για ηρεμία και χαλάρωση

Έρευνες δείχνουν ότι το άγχος ενδεχομένως αποτελεί παράγοντα που οδηγεί στην πρώτη έξαρση της πάθησης ή στην επιδείνωση των υφιστάμενων συμπτωμάτων της. Πολλοί ασθενείς με ψωρίαση βιώνουν το άγχος και το στρες της συναισθηματικής επίπτωσης που έχει η ζωή με μια δερματοπάθεια. Το άγχος μπορεί ακόμη να αυξήσει τον πόνο και να επιδεινώσει τα συμπτώματα της ψωρίασης. Ορισμένες απλές τεχνικές που θα σας βοηθήσουν να αλλάξετε νοοτροπία και να ελέγξετε τα επίπεδα του άγχους, θα συμβάλλουν στη μείωση της δυσφορίας που αισθάνεστε λόγω των συμπτωμάτων σας.

Αν διαπιστώσετε ότι το άγχος αποτελεί σημαντικό επιβαρυντικό παράγοντα της ψωρίασής σας, συμβουλευτείτε το γιατρό σας για να δείτε αν μπορεί να σας βοηθήσει να το διαχειριστείτε.

Αποδεδειγμένα βήματα για να καταπολεμήσετε το στρες

Υπάρχουν πολλές διαφορετικές θεωρίες για το πώς μπορούν να βοηθηθούν οι ασθενείς στη διαχείριση του άγχους που σχετίζεται με την ψωρίαση. Ακολουθούν ορισμένες τεχνικές, οι οποίες έχει αναφερθεί ότι βοηθούν τους ασθενείς με ψωρίαση.

Όταν αισθάνεστε ευτυχία και αυτοπεποίθηση, η διαχείριση της ψωρίασης μπορεί να γίνει ευκολότερη.



1. Δοκιμάστε να πάρετε βαθιές αναπνοές

Ακουμπήστε την παλάμη σας στο στομάχι σας. Εισπνεύστε βαθιά από τη μύτη και αισθανθείτε το στομάχι σας να πιέζει την παλάμη σας προς τα έξω. Έπειτα, εκπνεύστε αργά από το στόμα και αισθανθείτε την παλάμη σας να επιστρέφει στην αρχική της θέση. Επαναλάβετε αυτήν την τεχνική έως και 10 φορές.

2. Να ασκείστε τακτικά

Η σωματική άσκηση αποτελεί έναν από τους ευκολότερους και τους καλύτερους τρόπους αντιμετώπισης του άγχους. Προάγει την έκκριση ενδορφινών, που ονομάζονται και ορμόνες της ευτυχίας. Έρευνες δείχνουν ότι μπορούμε να βελτιώσουμε την ψυχική μας ευεξία ασκούμενοι μόλις 20 λεπτά την εβδομάδα – αν και όσο περισσότερο ασκείστε τόσο θετικότερα θα αισθάνεστε.3 Βρείτε ένα άθλημα που σας αρέσει. Θα σας βοηθήσει να χαλαρώσετε και να βελτιώσετε την φυσική σας κατάσταση και τις άμυνες του οργανισμού σας.

3. Γράψτε τις σκέψεις σας

Γράφοντας τις ανησυχίες σας, σταματάτε να τις στριφογυρίζετε συνεχώς στο μυαλό σας. Επίσης, μπορεί να σας είναι ευκολότερο να βρείτε τη λύση του προβλήματος όταν το δείτε στο χαρτί. Μια μελέτη διαπίστωσε ότι σημειώνοντάς τους φόβους σας σε ένα χαρτί 10 λεπτά πριν από μια αγχώδη κατάσταση (όπως μια σημαντική εξέταση) θα αισθανθείτε λιγότερο άγχος και θα διατηρήσετε περισσότερο τον έλεγχο.

4. Περάστε χρόνο στη φύση

Περνώντας χρόνο στην ύπαιθρο ή στο κοντινό σας πάρκο θα αποβάλλετε ευκολότερα το άγχος. Ερευνητές διαπίστωσαν ότι μόλις πέντε λεπτά περπάτημα στη φύση την ημέρα μπορούν να κάνουν θαύματα για την ψυχική σας υγεία.

5. Παίξτε με ένα κατοικίδιο

Ψυχολόγοι έχουν διαπιστώσει ότι οι ιδιοκτήτες κατοικίδιων αισθάνονται συχνά λιγότερη μοναξιά, λιγότερο φόβο και ανησυχία απ' όσους δεν διαθέτουν κατοικίδια, ενώ έχουν και μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση.

6.Εστιάστε στα θετικά

Μπορεί να είναι χρήσιμο να επικεντρώνεστε στα πράγματα στην ζωή που σας κάνουν ευτυχισμένους. Υπάρχουν πολλά πλεονεκτήματα στο να διατηρείτε μια θετική πνευματική στάση. Όταν νιώθετε χαρά και έχετε αυτοπεποίθηση, θα σας είναι πολύ πιο εύκολο να αντιμετωπίσετε την ψωρίαση. Η θετική σκέψη θα μπορούσε να σας βοηθήσει να αντιμετωπίσετε οτιδήποτε η ζωή φέρει στον δρόμο σας.

Θέλετε να μάθετε νέα για την ψωρίαση;